четверг, 4 апреля 2013 г.

Модуль 4
У цьому модулі ми планували вивчення обраної теми , подивились, які саме державні освітні стандарти відповідають темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулювали Основні запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створили засоби оцінювання.

Модуль 3
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме яким чином проблема, яку мають учні вирішувати під час проекту спонукає їх до активної діяльності, до пошуку інформації, спілкуванню та спільних дій з однолітками. Основні запитання допомагають й вчителеві правильно сприймати мету реалізації проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий